Obsługa nieruchomości

Czym się zajmujemy?

Nasza firma świadczy usługi przeglądu stanu technicznego nieruchomości raz w tygodniu lub częściej, w zależności od ustaleń dokonanych z klientem, w ramach zryczałtowanej opłaty. Podczas przeglądu nasi specjaliści dokonują prac konserwacyjnych i naprawczych, uwzględniając bieżące zgłoszenia awarii, które mieszkańcy przekazują administratorowi nieruchomości.

Tak – w dużym skrócie – można napisać o usługach które świadczymy.

Można jednak ująć to inaczej: dbamy o to, by mieszkańcy budynku którym się opiekujemy mogli spać spokojnie.

Do każdej nieruchomości, którą bierzemy pod swoją opiekę, delegujemy dwóch techników-specjalistów, którzy o budynku będą wiedzieć absolutnie wszystko i znać w nim każdy kąt i zakamarek.  Będą oni dostępni w razie jakichkolwiek awarii czy problemów – realnie – przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Wychodzimy z założenia, że indywidualnie przyporządkowani do danego obiektu technicy dyżurujący w systemie zmianowym są w stanie działać dużo sprawniej, niż większa ilość specjalistów mających pod opieką obiekty przydzielane losowo, w zależności od konkretnej awarii.

Jedna osoba znająca obiekt od dachu po piwnicę, wiedząca z wyprzedzeniem o wszystkich potencjalnych awariach mogących mieć miejsce i przyczynach tychże, działa sprawniej, niż niejedna ekipa ludzi, którzy muszą po prostu zgadywać.

Wszystkie budynki, nawet bliźniacze, mają swoje indywidualne problemy. Naszym zadaniem jest im zapobiec.

I – jako administracja techniczna, jesteśmy w pełni odpowiedzialni za stan techniczny obiektów, jakimi się opiekujemy i w żaden sposób tejże odpowiedzialności nie próbujemy z siebie zrzucać. Priorytetem naszych działań jest to, by nasz klient mógł na nas polegać. Jesteśmy w pełni świadomi powagi zadań jakie na nas ciążą – nie musisz się o to już więcej martwić.

Kolejnym filarem na jakim opieramy swoje działania jest absolutna przejrzystość finansowa. Z nami nie ma przykrych niespodzianek w stylu dowiadywania się o horrendalnych (lub jakichkolwiek!) kosztach już po wykonaniu usługi. Nasz klient informowany jest o pełni kosztów jakie wyniesie każde nasze działanie, przed jego podjęciem. Od tej zasady nie ma odstępstw. Jeśli wykonujemy jakiekolwiek prace naprawcze - jako nasz klient znasz ich koszt.

A skoro o kosztach mowa – warto wspomnieć jeszcze jedną zaletę obsługi technicznej firmy Fachmann: niska cena.

Opłacenie jednego stale zatrudnionego dozorcy budynku, który z oczywistych przyczyn nie może być dostępny zawsze, jest droższe, niż wynajęcie dwóch naszych techników, będących na każde zawołanie. Outsorcing obsługi technicznej budynków to w realnych warunkach najbardziej korzystna dla klienta forma opieki nad obiektem, która wcale nie wyklucza takiego stopnia zaangażowania w dbanie o jego stan techniczny, jak zatrudniony na stałe pojedynczy specjalista.

 

U nas masz gwarancje i prawdziwe wsparcie techniczne nieruchomości 24 godziny na dobę.

Sprawdz nas i skorzystaj z usług firmy, która dba o klienta i oferuje realne wsparcie 24/7. Napisz do nas Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ub zadzwoń: 606-253-759