Pogotowie techniczne

Pogotowie techniczne jest dodatkową usługą, w ramach opieki technicznej, skierowaną do stałych Klientów. Gwarantuje dostęp do naszych usług 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. W razie jakiejkolwiek awarii przyjmujemy Państwa zgłoszenie, a nasi serwisanci (elektrycy, hydraulicy, ślusarze itp.) są natychmiast wysyłani pod wskazany adres bez względu na dzień tygodnia i godzinę.

Standardowa obsługa nieruchomości obejmuje przegląd nieruchomości i wykonanie bieżących prac konserwatorskich raz w tygodniu lub więcej razy, jeśli tak zostało ustalone w umowie. Za standardową obsługę pobieramy zryczałtowaną opłatę. Natomiast wszystkie prace, które wymagają zaangażowania dodatkowej opieki technicznej są rozliczane osobno. Dodatkową opłatę za skorzystanie z usług pogotowia technicznego pobieramy w przypadku, gdy konieczne jest usunięcie awarii, która pojawiła się poza czasem standardowego przeglądu.

Koszt wykonania dodatkowych prac jest rozliczany godzinowo, a stawka za każdą roboczogodzinę jest uzależniona od momentu przyjęcia zgłoszenia. Konkretne stawki są zawsze ujęte w umowie.

Rozwiązanie polecamy między innymi wspólnotom mieszkaniowym, gdzie usuwanie awarii dotyczy części wspólnych, a nie poszczególnych mieszkań. Koszty usunięcia awarii ponosi cała wspólnota, więc obciążenie poszczególnych osób nie jest duże.

Nasza opieka techniczna zdecydowanie ułatwia pracę zarządcy nieruchomości. Wiadomo, że znalezienie dostępnego fachowca w późnych godzinach, weekendy lub święta często graniczy z cudem, dlatego nasza usługa pogotowia technicznego to kompleksowa oferta specjalistycznych prac. Wystarczy zgłosić problem bezpośrednio do nas, a my zajmiemy się jak najszybszym jego rozwiązaniem. Ani dzień ani pora dnia nie mają dla nas znaczenia.